Friday 24 November 2017

Forex Stue Mulig


Heres svaret på at jeg skal bo fra forexquot Ble medlem Jan 2010 Status: Nei Håper på FF 3.772 Innlegg Jeg har sett dette spørsmålet så mange ganger, så jeg vil gi deg svaret jeg har funnet i håp om at nybegynnere vil slutte å tenke og begynn å gjøre WORK QUOTE fra mitt andre innlegg: "Jeg har møtt denne diskusjonen: Jeg har møtt 2 fulltidshandlere her på FF, sett kontoene sine og til og med handlet med dem. Den ene jobbet i Banking før han flyttet til forex og brakte noe av det han lærte over til Forex, og han er virkelig god handel med m15 for hans oppføringer beregnet ut fra H1 og H4 og noen ganger til og med daglige og ukentlige mål. Han har en veldig stor konto nå, men åpenbart diversifiserer pengene sine til aksjer og eiendommer, slik at hans handel ikke er hans eneste inntekt. Han har svært høy lønnsomhet og en morgen gjorde han 20 000 bare fra London Open på Cable and Fiber. Den andre fyren startet med 30 000 dollar og har jobbet den opp til over 600 k på 18 måneder. Han hadde blåst en liten konto før det, men da ble fortalt å fordoble 3 demokontoer før han gikk igjen og så gjorde han det. Han sa at endringen fra demo til ekte var veldig lett for ham etter det da han så handler i form av pips og prosenter i stedet for dollar. Han flyttet nylig til en øy og lever fortsatt drømhandelen. Han hadde sin egen virksomhet i før han flyttet over til Forex, ingenting i den finansielle industrien. Fortsett å lytte til loserne her, som sier at det ikke kan gjøres, det kan 10 per måned ikke være noe i forhold til hva noen handelsmenn kan gjøre, men det blir vanskeligere psykologisk senere med større mengder. Du trenger ikke en stor konto, men 5k bør ses som et minimum, selv om min venn har fortalt meg historier om sine handelsmennekamre som jeg ikke vil gjenta her fordi ingen vil tro det uansett. Fortsett å arbeide og fortsett å søke. Verset fra Bibelen som sier at du søker, du vil finne, banker og døren skal åpnes kan brukes her, egentlig har jeg søkt og banket og endelig kommet dit. Opp 83 på min demo konto på litt over 6 måneder. Når det er gjort, gjør jeg det to ganger, og stryker ut mine feil og finner hvilke handler jeg ikke er god nok til å handle, og hvilke handler jeg egentlig godt i og fokuserer på dem. Jeg har ingen tvil om at jeg skal være en handelsmann en dag og at jeg skal leve av det. Her er et sitat fra min venn: det tar litt tid å studere det og bli vant til det. Jeg føler at ditt største problem er at du vil ha suksess nå, du kan ikke få det. Markedet krever at du legger litt alvorlig hjerne tid før det vil belønne deg, du ble ikke en profesjonell rugby-spiller første gang du plukket opp ballen, du måtte jobbe med den og fortsatt gjøre hver dag. Handel er bare slik at det tar tid og hengivenhet, det er ingen snarveier. Ingen har noen gang blitt millionær ved å låne et system eller delta i noen klasse. Å bli millionær i handel tar tid, hengivenhet, dilligens og tålmodighet. Du vil bli slått ned et par ganger og må støv deg av. På slutten vil handel belønne de som setter pris på det og har lært sin nyanse. Velg en strategi og praksis, praksis, praksis. En gammel hånd jeg vet fortalte meg at det ville ta 10.000 timers øvelse å kjenne en strategi, han var ikke feil. Hold deg til en strategi og begynn å lære, hver strategi kan bli lønnsom så lenge det fungerer for deg, ikke noen andre, bare deg. Begynn å lese noen bøker også om teknisk analyse, det er mange av dem skrevet om aksjer, og de fungerer like bra. Quot Stopp å gjøre unnskyldninger og jobber med dovne bastarder :-) quote pawpaw1000 på Twitter Perfekt innlegg takk Jeg har vært her i 1 år , og jeg vil gi nybegynnere noen råd jeg har lært gjennom tiden min handel. Ikke overlever eller bli underkapitalisert (de er de samme). en 100-konto er den samme som en 10.000 hvis den ses som prosentandel. Personer som er under kapitalisert, har en tendens til å gå for høye prosentvis fordi de vil ha penger raskt. Dette er katastrofe Hvis personen som har 30.000 gjør 10 per måned, har han mye mindre bagasje på skuldrene, og han kan leve av handel. Når du har mindre bagasje på skuldrene, vil alt trene på slutten. Hvis du sikter mot høy avkastning, vil du ødelegge alt ved å være over emotionalnervousegreedyangryimpulsive og kontoen din også. Dette er den viktigste delen som handelsmenn trenger å vite. Du kan ikke leve av handel ved å ha en liten konto og sikte på astronomisk avkastning. Dette er bortkastet tid. Så en person som har 3000 (eller en hvilken som helst størrelse) konto må også gjøre 10 per måned i tillegg, ingen spørsmålstiltak. Dette vil gjøre deg disiplinert og holde følelsene dine i sjakk og du vil lykkes i slutten. Psykologi er 95 av spillet i handel. Jeg vet at dette kommer til å høres clich, men en dag vil det være fornuftig for deg, jeg mener virkelig fornuftig for deg, som et AHAA-øyeblikk. Trend er din venn (Når du endelig virkelig forstår dette, vil du være lønnsom) La vinnerne løpe og definere risiko (Min siste handel hadde en RR på 20, startet ikke slik, men la det løpe) Lær å handle ren PA vei å gå, kan du fortsette å gå tilbake til indikatorer, men du mislykkes) Les noen bøker som quotTrading i zonequot Spend HOURS foran diagrammer. (Jeg har brukt mellom 3 - 12 timer per dag) HAR EN PASSJON FOR HANDEL OG MARKEDER. Som profesjonell idrettsutøver kan jeg fortelle deg at for å lykkes i noe, tar det et helvete av mye arbeid og utholdenhet. Når du blir slått ned, kom deg raskt opp og fortsett å bevege deg fremover. Når du ikke går fremover, flytter du faktisk tilbake pawpaw1000 på Twitter Jeg vet at dette kommer til å høres clich, men en dag vil det være fornuftig for deg, jeg mener virkelig fornuftig for deg, som et AHAA-øyeblikk. Trend er din venn (Når du endelig virkelig forstår dette, vil du være lønnsom) La vinnerne løpe og definere risiko (Min siste handel hadde en RR på 20, startet ikke slik, men la det løpe) Lær å handle ren PA vei å gå, kan du fortsette å gå tilbake til indikatorer, men du mislykkes) Les noen bøker som quotTrading i zonequot Spend HOURS foran diagrammer. (Jeg har brukt mellom 3 - 12 timer. Fantastisk tråd og gode råd. Jeg har sett dette spørsmålet så mange ganger, så jeg vil gi deg svaret jeg har funnet i håp om at nybegynnere vil slutte å tenke og begynne å gjøre WORK Quote fra mitt andre innlegg: "Jeg har møtt 2 fulltidshandlere her på FF, sett kontoene sine og til og med handlet med dem. Den ene jobbet i Banking før han flyttet til forex og brakte noe av det han lærte over til Forex og han er virkelig god handel av m15 for hans oppføringer beregnet av H1 og H4 og noen ganger til og med daglige og ukentlige mål. Han har en veldig stor. Veldig innsikt og intelligent innlegg - du spiller selvsagt ikke i forresten. Si hoc legere scis nimium Eruditionis habes3 Ting jeg skulle ønske jeg visste da jeg begynte å handle Forex Trading Forex er ikke en snarvei til øyeblikkelig formue. Overdreven løftestang kan gjøre vinnende strategier til tapere. Detaljhandel kan fungere som et kraftig handelsfilter. Alle kommer til Forex ma rket for en grunn, alt mellom bare for underholdning til å bli en profesjonell handelsmann. Jeg begynte å håpe å være en full-time, selvforsynt Forex-aktør. Jeg hadde blitt lært den perfekte strategien. Jeg brukte måneder på å teste det og backtests viste hvordan jeg kunne lage 25.000-35.000 i året av en 10.000 konto. Min plan var å la kontoen min bli sammensatt til jeg var så frisk, jeg ville ikke jobbe igjen i mitt liv. Jeg var dedikert og jeg forpliknet meg til planen 100. Sparer deg detaljene, min plan mislyktes. Det viser seg at handel 300k mye på en 10.000 konto er ikke veldig tilgivende. Jeg mistet 20 av kontoen min i 3 uker. Jeg visste ikke hva som slo meg. Noe gikk galt. Heldigvis, jeg sluttet å handle på dette tidspunktet og var heldig nok til å lande en jobb hos en Forex megler, FXCM. Jeg tilbrakte de neste par årene jobber med handelsfolk rundt om i verden og fortsatte å utdanne meg selv om Forex markedet. Det spilte en stor rolle i utviklingen min for å være handelsmannen jeg er i dag. 3 års lønnsom handel senere, det var gleden av å bli med i teamet på DailyFX og hjelpe folk til å bli vellykkede eller mer vellykkede handelsmenn. Poenget med meg å fortelle denne historien er fordi jeg tror mange forhandlere kan forholde seg til å starte i dette markedet, ikke se resultatene de forventer og ikke forstå hvorfor. Dette er de 3 tingene jeg skulle ønske jeg visste da jeg begynte å handle Forex. 1 ndash Forex er ikke en Get Rich Quick Opportunity I motsetning til hva yoursquove leser på mange nettsteder over nettet, vil Forex trading ikke ta din 10.000 konto og gjøre den til 1 million. Beløpet vi kan tjene, bestemmes mer av hvor mye penger vi risikerer, i stedet for hvor god strategien vår er. Det gamle ordtaket ldquoIt tar penger for å gjøre moneyrdquo en nøyaktig en, Forex trading inkludert. Men det betyr ikke at det ikke er verdt å prøve, men det er mange vellykkede Forex-forhandlere der ute som handler for å leve. Forskjellen er at de sakte har utviklet seg over tid og økt sin konto til et nivå som kan skape bærekraftig inntekt. Jeg hører om handelsmenn hele tiden som målretter 50, 60 eller 100 fortjeneste per år, eller til og med per måned, men risikoen de tar på, vil være ganske lik den fortjenesten de målretter mot. Med andre ord, for å forsøke å gjøre 60 fortjeneste på et år, er det ikke urimelig å se et tap på rundt 60 av kontoen din i et gitt år. Men Rob, jeg handler med en kant, så jeg risikerer ikke så mye som jeg kunne potensielt tjene deg, kan du si. Det er en sann uttalelse hvis du har en strategi med en handelskant. Din forventede avkastning bør være positiv. men uten innflytelse, det kommer til å være et relativt lite beløp. Og i tider med uflaks kan vi fortsatt miste streker. Når vi kaster inn innflytelse i blandingen, det er hvordan handelsmenn forsøker å målrette mot de store gevinster. Som i sin tur er hvordan handelsmenn kan produsere store tap. Utnyttelse er gunstig opp til poenget, men ikke når det kan gjøre en vinnende strategi til en taper. 2 Utnyttelse kan forårsake en vinnende strategi for å miste penger Dette er en leksjon jeg skulle ønske jeg hadde lært tidligere. Overdreven løftestang kan ødelegge en ellers lønnsom strategi. La oss si at jeg hadde en mynt som når hodene ble slått, ville du tjene 2, men når haler ble slått, ville du miste 1. Ville du vende den mynten min gjetning er absolutt at du ville vende den mynten. Youd vil vende det om og om igjen. Når du har en 5050 sjanse mellom å lage 2 eller tape 1, er det en no-brainer mulighet som du aksepterer. Nå kan vi si at jeg har samme mynt, men denne gangen hvis hodene er rammet, vil du tredoble din nettoverdi, men når haler ble rammet, ville du miste all besittelse du eier. Ville du vende den mynten min gjetning er at du ikke ville fordi en dårlig flipp av mynten ville ødelegge livet ditt. Selv om du har nøyaktig samme prosentandel fordel i dette eksempelet som eksempelet ovenfor, ville ingen i sitt rette sinn vende denne mynten. Det andre eksempelet er hvor mange Forex-forhandlere som ser sin handelskonto. De går all-in på en eller to handler og ender med å miste hele kontoen sin. Selv om handelen deres hadde en kant som vår myntflingende eksempel, tar det bare en eller to uheldig bransjer å tørke dem ut helt. Dette er hvordan innflytelse kan føre til at en vinnende strategi mister penger. Så hvordan kan vi fikse dette? En god start er å bruke ikke mer enn 10x effektiv innflytelse. 3 Bruke sentiment som guide kan vippe oddsene i din favør Den tredje leksjonen Ive lærte burde komme som ingen overraskelse for de som følger artiklene mine. ved hjelp av den spekulative sentimentindeksen (SSI). Ive skrevet mange artikler om dette emnet. Det er det beste verktøyet jeg noensinne har brukt, og er fortsatt en del av nesten hver handelsstrategi jeg bruker, dagens. SSI er et gratis verktøy som kan bli funnet her som forteller oss hvor mange forhandlere er lange i forhold til hvor mange handelsmenn som er korte hver større valutapar. Dens ment å bli brukt som en contrarian indeks der vi ønsker å gjøre det motsatte av hva alle andre gjør. Å bruke det som et retningsfilter for mine handler har slått min handels karriere helt rundt. Lær av mine feil Hvis jeg kunne fortelle min yngre selv 3 ting før jeg begynte å handle forex, ville dette være listen jeg ville gi. Jeg håper de hjelper din handel så mye som det hjalp meg. --- Skrevet av Rob Pasche DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse om trender som påvirker de globale valutamarkedene. Hvorfor oss Fra den nyeste teknologien for å beskytte dine midler, se hvorfor var den beste handelspartneren. Regulatory Authorization Admiral Markets UK Ltd er regulert av Financial Conduct Authority i Storbritannia. Kontakt oss Gi tilbakemelding, still spørsmål, ring oss på kontoret eller ring oss. Nyheter Sjekk ut de siste nyhetene om vårt selskap, arrangementer, handelsbetingelser mer. Testimonials Se tilbakemeldinger vi får fra kunder som handler Forex CFD på våre virkelige kontoer. Partnerskap Forbedre lønnsomheten med admiral Markets - din pålitelige og foretrukne handelspartner. Karriere Vi er alltid på utkikk etter å legge til nytt talent for vårt internasjonale team. Bestill kjørekvalitet Les om våre teknologier og se vår kvalitetsrapport for månedlig utførelse. Kontotyper Velg en konto som passer best for deg og begynn å handle i dag. Demo konto En demo konto lar deg oppleve risikofri Forex CFDs trading og teste dine strategier på finansmarkedet. Dokumenter Gjør deg kjent med våre forretningspraksis, dokumenter for åpning av kontoer. Innskuddsutbetalinger Se hvordan du legger inn eller trekker penger fra din handelskonto. Handelsregner Beregne din margin, fortjeneste eller tap sammenligne resultater av Forex CFD-handler før handel. MetaTrader 4 Last ned MetaTrader 4, den kraftigste og brukervennlige plattformen for Forex CFDs trading. MT4 Supreme Edition Last ned MT4 Supreme Edition - en intuitiv plattform for Forex CFD trading. Lær mer om dette pluginet og dets innovative funksjoner. MT4 WebTrader Bruk MT4 web trading med hvilken som helst datamaskin eller nettleser (ingen nedlasting nødvendig). MetaTrader 5 Last ned MetaTrader 5, den nye og forbedrede plattformen for Forex CFDs trading. Fundamentalanalyse Økonomiske hendelser påvirker markedet på mange måter. Finn ut hvordan kommende hendelser sannsynligvis vil påvirke posisjonene dine. Teknisk analyse Diagrammer kan vise utviklingen, men analyse av indikatorer og mønstre av eksperter forutsier dem. Se hva statistikken sier. Wave Analysis Bestem sannsynlige prissoner etter bølge mønstre basert på ekstremer i handelsfolk psykologi med Elliot wave analyse Forex Calendar Dette verktøyet hjelper handelsfolk å holde rede på viktige finansielle kunngjøringer som kan påvirke økonomien og prisbevegelser. Autochartist Hjelper deg med å angi markedsrettede utgangsnivåer ved å forstå forventet volatilitet, påvirkning av økonomiske hendelser på markedet og mye mer. Traders Blog Følg vår blogg for å få de nyeste markedsoppdateringene fra profesjonelle handelsfolk. Market Heat Map Se hvem er de beste daglige movers. Bevegelse på markedet tiltrekker alltid interesse fra handelssamfunnet. Market Sentiment Disse widgets hjelper deg med å se sammenhengen mellom lange og korte stillinger holdt av andre handelsfolk. Forex CFD Webinars Still inn og se eksperter dekke handelsrelaterte emner. Lær det grunnleggende eller få ukentlig ekspert innsikt. FAQ Få svarene dine på de vanlige spørsmålene om våre tjenester og finansiell handel. Traders Ordliste Finansmarkedene har sin egen lingo. Lær betingelsene, fordi misforståelser kan koste deg penger. Forex CFD Seminarer Utvid din Forex og CFD trading kunnskap, ved å bli med i et av våre seminarer. Helt av handelsfolk. Risikostyring Risikostyring kan forhindre store tap i Forex og CFD trading. Lær best-practice risiko og handel management, for vellykkede Forex og CFD bransjer. Artikler Tutorials Fra Forex og CFD grunnleggende til avanserte handelsemner, gir disse seksjonene deg nyttig tradinginnsikt. Null til helten Start veien til forbedring i dag. Vår gratis Zero to Hero program vil navigere deg gjennom labyrinten i Forex trading. Admiral Club Tjen penger på din Forex og CFD trading med Admiral Club poeng. ForexBall Handelskonkurransen med en årlig premiepott på 541.000. Spill for moro, lær for ekte med dette handelsmesterskapet. Personlig tilbud Hvis du er villig til å handle med oss, er vi villige til å gi deg et konkurransedyktig tilbud. Trading Forex for live Risiko advarsel: Valutakursveksling eller kontrakter for forskjeller på margin har høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Det er en mulighet for at du kan opprettholde et tap som er lik eller større enn hele investeringen. Derfor bør du ikke investere eller risikere penger som du ikke har råd til å tape. Du bør sørge for at du forstår alle risikoene. Før du bruker Admiral Markets UK Ltd tjenester, vennligst bekreft risikoen forbundet med handel. Innholdet på denne nettsiden må ikke tolkes som personlig rådgivning. Admiral Markets UK Ltd anbefaler deg å søke råd fra en uavhengig finansiell rådgiver. Admiral Markets UK Ltd er eid av admiral markets group AS. Admiral Markets Group AS er et holdingselskap, og dets eiendeler har en kontrollerende eierandel i Admiral Markets AS og dets datterselskaper, Admiral Markets UK Ltd og admiral Markets Pty. Alle referanser på dette nettstedet til admiral Markets refererer til Admiral Markets UK Ltd og datterselskaper av Admiral Markets Group AS. Admiral Markets (UK) Ltd. er autorisert og regulert av Financial Conduct Authority. (FCA-register nr. 595450). Admiral Markets (UK) Ltd. er registrert i England og Wales under Companies House. Registrert nummer 08171762. Bedriftsadresse: 16 St. Clare Street, London EC3N 1LQ, UK.

No comments:

Post a Comment