Sunday 1 October 2017

Betfair Handelssystemer Pdf


Fra skrivebordet til: Steve Davidson. Sted: Mandurah WA, Australia Jeg har nettopp funnet et fantastisk nytt system som tar mysteriet ut av Betfair og Betfair trading. Det heter Pro Betfair Trading, og det forklarer, i en enkel trinnvis prosess hvordan du handler på BetFair offtrack-spillingsstedet. Men før jeg går videre, er det ganske kult, han gjorde 273,00 fortjeneste i ett løp, uansett hvilken hest som vant. Interessert Hvis du har brukt tid på Betfair, eller du har gjort noen hesteveddeløp, har du kanskje hørt begrepet Grønn opp eller Grønn. I utgangspunktet betyr det at du vil gjøre et sett fortjeneste uavhengig av utfallet av løpet. Dette er som Racing Heaven. Folk som gjør dette hele tiden, kalles Betfair Pro Traders. De kan se de beste mulighetene - det vil si hvor dette er mest sannsynlig å skje - og deretter ta kort handling. Resultatene av denne prosessen er kjent som en grønn skjerm, og dette er åpenbart lik massive fortjeneste. Ville du ikke like å gjøre dette. Se på bare noen få av de siste handler som vår Pro Trader har hatt: Dette var en en-mile-løp. Handelen ble stengt før løpet begynte, slik at vår Pro ikke handlet i å løpe som noen som har prøvd det vet, kan være veldig vanskelig. Som du kan se, uavhengig av hvem som vinner løp, vil han få en 148,00 fortjeneste, garantert. Dette er et fint løp. Det er bare 5 løpere, men se på fortjenesten. 847,00 minimumsresultat ble gjort på dette løp, og selv før det ble løp Husk: Alle disse løpene viste et overskudd før løpet selv startet. Denne metoden virker om lag 70 av tiden. For de gjenværende løpene kan tapene begrenses ved å sikre seg om handelen beveger seg på feil måte. Vår Pro Betfair Trader sier at du vil se disse mulighetene 5 eller 6 ganger om dagen, enda mer på lørdager. Dette er en mulighet til å virkelig forbedre inntektene dine som gir deg en ide om hvordan Pro Betfair Trading fungerer. Trader trenger ikke engang å lytte til løpene. Han går videre og ser etter den neste handelen fordi løpresultatene er uvesentlige for ham siden noen hestevinner fullfører transaksjonen og forsikrer ham om fortjeneste. Dens geniale Selvfølgelig - med riktig instruksjon. Derfor har Michael, vår Pro Betfair Trader, skrevet det hele ned og lagt det i en e-bok: Men. For å sikre at denne publikasjonen ikke hindrer inntektene til de som bruker den, har han fastsatt at denne informasjonen må gis ut med svært begrenset utgivelse. Så han har avtalt å bare selge svært få eksemplarer av denne boken. Det er alt. Bare 100 eksemplarer av denne eBoken vil bli solgt og deretter. siden vil komme ned og systemet vil bli tatt av internett Nedenfor er et utdrag fra forordet til jeg er eier av Place Lay Formula amp Betleg. Jeg, sammen med min partner, Alfred, gratulerer deg med å ta den riktige avgjørelsen ved å kjøpe dette produktet. Alfred og jeg er fulltidshandlere, trading Sports and Forex markeder. Dette er bare vår andre e-bok på markedet, den første er Place Lay Formula, som allerede er nominert blant de beste leggingssystemene som er tilgjengelige. Du har kanskje allerede sett eller kjøpt mange handelssystemer, solgt av såkalte Betfair Traders som egentlig bare var internettmarkedsførere. Og, mer enn sannsynlig, med lite eller ingen positive resultater. Ingen stor overraskelse der. Men her, i Pro Betfair Trading, vil jeg vise deg hva en ekte Betfair Trader gjør, og hvordan han tjener penger, hver gang handler han hver gang. Før du går videre, antas det at du har grunnleggende kunnskaper om Betfair og spillbransjen. Hvis ikke, vennligst google disse og les om dem. Jeg har handlet på Betfair i nesten fire år nå. På dette punktet kan jeg skryte av min store suksess. Men det var ikke også på denne måten. I begynnelsen var jeg som deg: prøver å finne en måte å betjene penger på Betfair. Og etter de siste fire årene har jeg lært mange kjente triks og tips som har bidratt til å øke suksessraten min. Alle disse er inkludert her, for å hjelpe deg med å komme i gang. Selvfølgelig lærer jeg også hver dag også. Og du vil finne, som du går med, at du vil hente dine egne tips og triks som også hjelper deg. Men med Pro Betfair Trading, vil du få et hopp til suksess. Så hoppe rett inn og komme i gang. Nå har du muligheten til å få tak i denne vell av erfaring, Michaels 4 års prøve og feiltakelse, og å nyte å høste fordelene av all den erfaring - akkurat nå er Michael også forfatter av Place Lay Formula, som fremdeles gjør sine etterfølgere penger, hver måned. Pluss denne boken forvirrer ikke deg med kompliserte regler: Bare en betingelse må oppfylles for å starte handel. Det er det din bank Du har kanskje også lagt merke til at ganske store mengder penger blir brukt i eksemplene ovenfor, så vel som i videoen. Heres hvorfor. Det er ikke nødvendig å bruke store mengder penger for dette systemet til å fungere. Du kan starte med en liten sum penger og jobbe med spill av denne størrelsen når du føler deg komfortabel med å gjøre det. Faktisk anbefales dette mens du lærer prosessen. Den beste ideen er å sette bort en viss sum penger (kjent som en bank), og bare bruk det mens du praktiserer og lærer hva du skal gjøre. Som du blir bedre og bedre, vil den banken vokse. Så, når du har en stor bank, som Michael, kan du bare bruke den til å investere i handler - men aldri røre den ellers. Det er et aspekt av The Pro Betfair Trading-metoden som er så dynamisk Fordi denne metoden vil fungere med hvilken som helst størrelse bank, liten eller stor. Det kan starte som et inntektstillegg, eller din heltidsinntekt, som Michael. Som det sier: Fra små ekorn vokser mektige eik. Dette kan være din ekorn. Bruk det godt, og du vil snart ha det Eik (penger tre) som du alltid har ønsket. Hva er inkludert Pro Betfair Trading-metoden er ikke lastet ned med mye skudd og tull. Tiden din er verdifull og du vil bli opptatt av handel, så snart som mulig. Så vi holdt dette enkle. For det første inneholder Pro Betfair Trading 2 videoer, som viser faktisk handel som det skjer, sammen med en trinnvis forklaring på hvordan prosessen fungerer. Du kan gjennomgå disse videoene igjen og igjen, til du forstår metoden grundig. I tillegg er e-boken en rettfremsrapport med ren forklaring - ingen fluff eller repeterende tull. Det blir riktig på kjøttet i saken - så kan du også. Det er bare 19 sider lang, så du kan lese gjennom det i en sittende. I tillegg kan du holde det som en referanse for å sjekke tilbake når du trener. Hvis du har forsøkt legging, backing, placepots eller noen annen eksotisk type spill og fortsett å komme opp tomt, så må du definitivt se på denne strategien. Spør deg selv dette: Det er ikke et vanskelig spørsmål, i boken min. Snakk om hvilke, her er noen av de mest vanlige spørsmålene (FAQs) om spill og Betfair. Bare de vanlige spørsmålene, Maam Q. I hvilke land kan jeg bruke denne metoden til å satse på A. Bare Storbritannia, da det trenger markedsvolum, som ikke finnes i andre landsmarkeder. Q. Så, jeg trenger å bo i Storbritannia A. Nei, du kan være i et hvilket som helst land som har Betfair tilgjengelig, Australia, Sør-Afrika, Canada, New Zealand, Singapore, Irland, det meste av Europa. Q. Må jeg Betfair bruke denne A. Ja, det gjør du. Q. Bortsett fra denne eBok og videoer, er det noen andre kostnader involvert A. Ja og Nei. Vi bruker og anbefaler Fairbot, et program for elektronisk handel, som gjør det enkelt å se handler og er veldig rask for å handle på dem. Det er imidlertid ikke viktig. Det finnes gratis programmer som gir deg samme informasjon. Fairbot er et abonnement som koster rundt 99,00 USD per år. Q. Do jeg trenger å sitte på datamaskinen hele dagen A. Det avhenger av om du vil få maksimal handel, eller du er glad for å få noen i løpet av uken og noen i helgene. Q. Vil det fungere med hund racing A. Nei Q. Er det bare en utløserregel A. Ja Q. Er handlingene i videoen ekte A. Ja, og Michael handler som dette hver dag, unntatt søndag (det er hans fridag. ) Q. Hvorfor begrense salget til bare 100 eksemplarer A. Dette er ikke kilden til Michaels inntekt. Men han ser dette som en måte å gi noe av spenningen og pengene til andre. Dessuten beskytter de de som bruker prosessen - hvis bare 100 personer bruker denne metoden, vil det ikke påvirke resultatet. Men hvis for mange brukte det, ville det. Siden dette er Michaels brød amp amp smør det er en viktig vurdering. Spørsmål: Kan jeg ha råd til å ikke ha denne informasjonen A. Nei, spesielt hvis du vil foreta handelslønn. Bare tenk på det: Hva kan du gjøre med et ekstra pund500 ELLER pund1000 Uke Din jobb vil ikke få deg denne typen luksus Men disse tingene er mulige Du kan få dem Du trenger bare en plan Pro Betfair Trading er den PLANEN Den virkelige hemmelige deg kan ha sett, lest eller i det minste hørt om The Secret. Vel her er den virkelige hemmeligheten, i et nøtteskall: Ta 100 fotballspillere eller tennisspillere, eller til og med 100 personer fra enhver klubb. Faktisk, ta noen 100 mennesker tilfeldig. Det du vil oppdage i en gruppe er det samme: 5 blir stjerner (veldig bra) 15 blir ganske bra 80 vil også være rans, de som bare kjemper for å få karakteren. Jeg tror du får bildet Hva gjør 5 så bra, det er ikke utdanning. Verden er full av utdannede derelicts. Det er heller ikke penger, eller klassestatus eller noe som er lett spesifikt. Det som gjør dem vinnerne og skiller dem fra resten, er VALG og GAVE Det er den virkelige HEMRET Ikke magi. Alle kan gjøre det. det er bare at de fleste (95) ikke her er et godt eksempel Vi har solgt mange eksemplarer av The Place Lay Formula. Men gjett hva. De fleste leser det og sier, oh, vel, for hardt. vil ikke passe meg. Eller jeg jobber, så jeg kan ikke gjøre det. Og hvor er deres kopi nå Yep, sitter fortsatt på harddisken, hvis de selv åpnet det i det hele tatt Det er 95ers tilnærming De hadde det samme valget du har nå, og de aksepterte deres oppførsel, som var å gjøre ingenting - bare som alle de andre systemene de kjøpte før (og vil trolig kjøpe etterpå) fordi kjøper systemet ikke er slutten. det var bare begynnelsen, men de måtte ikke velge det kurset. (Og det gjør du heller ikke) Nå, hva 5ers gjorde var å velge et annet kurs. De kjøpte det samme Place Lay Formula systemet, LES det, selv flere ganger om nødvendig (noen til og med skrevet det opp, for å studere det da de tok bussen til jobb), til de forstod hver eneste del av systemet. Og hvis de ikke forstod noe, spurte de spørsmål, til alt var klart. Kort sagt, de gjorde alt det trengte for å mestre systemet. Men på dette tidspunktet er deres valg lite annerledes enn de 15-årenees valg. NÅ. for forskjellen Hva gjorde 5ers DIFFERENTEN enn alle de andre De tok til handling deres oppførsel var forskjellig fra alle de andre og de sluttet ikke så fort de hadde tap. De ble ikke avviklet fra instruksjonene OG, JA, de er fortsatt, til denne dagen, som gjør penger. Du ser forskjellen. Alle kjøpte systemet. De gjorde det samme valget. Men 95 plaget aldri å følge den. Eller, hvis de gjorde det, holdt de ikke fast ved det. Ser du hvordan deres HENDELSE var forskjellen. Bunnlinjen er: De som følger det, gjør veldig sunt RETURNSSlideshare bruker informasjonskapsler for å forbedre funksjonalitet og ytelse, og for å gi deg relevant reklame. Hvis du fortsetter å surfe på nettstedet, godtar du bruken av informasjonskapsler på denne nettsiden. Se vår brukeravtale og personvernregler. Slideshare bruker informasjonskapsler for å forbedre funksjonalitet og ytelse, og for å gi deg relevant annonsering. Hvis du fortsetter å surfe på nettstedet, godtar du bruken av informasjonskapsler på denne nettsiden. Se vår personvernerklæring og brukeravtale for detaljer. Utforsk alle favorittemner i SlideShare-appen Få SlideShare-appen til å lagre for senere, selv frakoblet Fortsett til mobilnettstedet Opplastning Logg inn Registrering Dobbeltklikk for å zoome ut GRATIS Guide Betfair Trading Systems Betalingssystemer - Bli kjent med Betfair Trading Strategies Del denne SlideShare LinkedIn Firma kopi 2017Hvordan vil jeg få øyeblikkelig tilgang Ikke nødvendig å vente på en epost, du vil motta og øyeblikkelig nedlastingskobling så snart betalingen er mottatt. 4 Vinnende fotball handelssystemer Det er både enkle og effektive metoder, og gjør meg tusenvis av pund hvert år for ikke mye arbeid. Livstid for ukesvalg Jeg sender ut en liste over valg som samsvarer med systemkriteriene minst en gang i uken og ganske ofte daglig bare avhengig av hva som er i den uken. En-til-en-støtte Når du har kjøpt systemene, vil jeg inkludere min personlige e-post, slik at hvis du noen gang vil ha avklaring på noe, bare slipp meg en epost og jeg kommer tilbake til deg så snart som mulig. 60 dagers pengene tilbake garanti Jeg er så sikker på at du ikke har problemer med å tjene penger med disse systemene, at pakken min kommer med en 60-dagers pengene tilbake-garanti. Hvis du ikke er fornøyd med systemene du har mottatt, uansett grunn. Bare slipp meg en epost og jeg refunderer kostnaden for denne pakken i sin helhet. Du har bokstavelig talt ingenting å tape, men alt for å vinne. Uavhengige anmeldelser Ofte stilte spørsmål Jeg vet ingenting om sport, kan jeg fortsatt bruke dette Ja selvfølgelig kan du, dette er skjønnheten i handelssystemene mine. Jeg lærer deg bare hvilke knapper som skal klikkes og hvilke spill som skal plasseres. Guidene inneholder skjermbilder, som viser deg nøyaktig hva du skal gjøre, sammen med klare instruksjoner, slik at du ikke kan gå galt. Hvor mye penger trenger jeg i bankrollen min Det er helt opp til deg, jeg startet med 1000, men du vil oppnå gode avkastninger med en liten mengde som 50100 Hvis du selger for mange systemer, vil markedene bli mettede Nei, ikke i det hele tatt, Disse systemene kan brukes for alltid, så lenge det er fotballkamper og en spillutveksling for handel, kan du tjene penger år etter år Trading. Hva i helvete er det Trading er utrolig enkelt, og jeg forklarer alt i liten detalj i systemene. Du kommer til å løpe og tjene penger på kort tid i det hele tatt. Trading støtter for og mot det samme utfallet til forskjellige priser for å sikre en fortjeneste. Helt fangsten Vel, jeg kan sette pris på din skepsis, men det er ikke noe med dette i det hele tatt. Jeg er så overbevist om at du skal tjene penger fra min Betting Trading Expert System, som jeg tilbyr en 60 dagers, 100 pengene tilbake garanti. Er dette lovlig Ja 100 juridisk og 2000 lønnsomt. Strategiene og plukker jeg gir ut er helt lovlige, så lenge du er gammel nok til å satse og lovlig i ditt land Hvor mye koster alle disse vinnende systemene Jeg har slettet Internett på å se på andre spillsystemer og å være helt ærlig, kunne jeg belaste en absolutt formue for dette systemet som det slår flekker av konkurransen. 249 ville ikke være for mye for et system som genererer enorme fortjeneste, men jeg skal ikke engang selge den til 199. Jeg lager nok penger fra å bruke systemet, så jeg er klar til å gi dette systemet vekk for et engangsavgift på bare 47. Ja, du leser det helt riktig første gang. Du kan få Betfair Trading Expert System for bare 47, dette kommer med 6 handelssystemer, en levetid på ukentlige plukker, en-til-en-støtte og en 60-dagers pengene tilbake-garanti. Hvis du kommer så langt ned, ikke forsink, klikk på legg til til handlekurven nå og lære metodene som kan bidra til å forandre livet ditt. Jeg aksepterer betaling via alle større kredittkort og Paypal, og kjøpet ditt er 100 sikkert og nedlastingen din vil være klar umiddelbart om det er 2 om ettermiddagen eller 2 om morgenen. Jeg setter pris på at du tar deg tid til å lese dette, og jeg ser frem til å høre hvordan systemene har hjulpet deg med å bli økonomisk trygg. Betfair Trading Expert eBooks Daily Picks E-post Min personlige e-postadresse 60-dagers pengene tilbake-garanti ltiframe src8221ssl. clickbankpitchservcustomfooter. htmfooterKey5B67WVABQQB58243 width100 style 8220padding: 0pxmargin-top: 10px8221 frameborder822108243 scrolling8221no8221gtltiframegt tekstblokk

No comments:

Post a Comment